BAM Čokolada

Dodatki za peko

Darila

BAM x FA15 Izdelki FIT Akademija FIT obroki

Izdelki v akciji

Namazi in prelivi

Čoko Kotiček

Predlogi iskanja

Pogosta vprašanja
Pogosta vprašanja
Pogosta vprašanja
Pogosta vprašanja>

Pogosta vprašanja

Nakupovanje

Naročilo preko spletne trgovine Mojačokolada.si lahko oddate kot gost ali registrirani uporabnik. To storite tako, da najprej v spletni trgovini poiščete izdelek, ki ga želite. Pri tem si lahko pomagate z iskalnikom ali s pomočjo različnih kategorij, ki jih najdete v navigacijski vrstici.

Pri vsakem izdelku najdete opis izdelka, opis proizvajalca in deklaracijo izdelka. V kolikor ste izbrali izdelek, ki ga želite kupiti, ga s klikom na gumb V košarico dodate v svojo nakupovalno košarico. V tem koraku lahko nadaljujete z nakupovanjem in dodajanjem drugih izdelkov v košarico ali pa s klikom na ikono košarice v desnem kotu izberete Na blagajno.

Odpre se povzetek vaše košarice, kjer lahko ponovno preverite kateri izdelki se nahajajo v vaši košarici in skupni znesek naročila. V kolikor imate promokodo za popust, lahko to vpišete v zadnje polje v Košarici, kjer piše Kupon. S potrditvijo kode na gumb poleg se bo ta avtomatsko dodala vašemu naročilu in znesek naročila se bo zmanjšal. V kolikor se z naročilom strinjate kliknete Nadaljuj na blagajno.

*Če želite naročilo oddati kot registriran uporabnik kliknete na ikonico z osebo v desnem zgornjem kotu in se prijavite. Prijava je z vašim emailom ali s Facebook ter Google računom. Nakup lahko opravite tudi kot gost brez registracije. Svoje podatke boste lahko vpisali po kliku Nadaljuj na blagajno v vaši košarici. V kolikor se ustvarite svoj uporabniški račun pri nas se s tem pridružite tudi našemu sladkemu Klubu čokoholikov.

V primeru, da se odločite za hitri nakup brez registracije to storite tako, da v prazna polja v koraku Blagajna vpišete svoje podatke. Tukaj lahko izberete tudi drug naslov za dostavo za darilno pošiljanje. Sledi korak izbire Dostave. Na voljo imate dostavo s Pošto Slovenije ali GLS. Sledi polje izbire plačila. Izbirate lahko med Paypalom, Plačilom s kreditno kartico ali plačilom po povzetju. Po izboru načina sledi še končna potrditev naročila s klikom na gumb Oddaj naročilo.

Kmalu po oddaji naročila boste na vaš elektronski naslov prejeli sporočilo o uspešno oddanem naročilu.*V kolikor uporabljate Gmail se naša sporočila nahajajo pod zavihkom Promocije.

Promokodo lahko vpišete v nakupnem postopku, kjer je Povzetek vaše košarice in v vaši košarici. Pri povzetku naročila se nahaja okno za vpis promokode ali darilnega bona. Bodite pozorni, da je promokoda vpisana pravilno, upoštevajoč velike in male črke ter morebitne znake. Napačno vpisane promokode ne bodo zaznane s strani sistema.

V kolikor ste registriran član v spletni trgovini Mojačokolada.si, si lahko svoja pretekla naročila ogledate v svojem uporabniškem profilu.

Ob oddaji naročila kupec na elektronski naslov podan ob oddaji vedno prejme potrditveno sporočilo o oddaji naročila. V kolikor tega sporočila niste prejeli, vaše naročilo morda ni bilo uspešno oddano. Če niste prepričani ali je bilo vaše naročilo oddano, nam pišite na info@mojacokolada.si in bomo preverili.

*V kolikor uporabljate Gmail, se naše sporočilo verjetno nahaja pod zavihkom Promocije.

Spletna trgovina omogoča več različnih možnosti plačila. Svoje naročilo lahko plačate že v postopku nakupa s kreditno kartico ali Paypalom. V primeru, da vam to ne ustreza pa v postopku nakupa lahko izberete tudi plačilo po povzetju.

V primeru plačila po povzetju paket plačate na Pošti oziroma poštarju, ko vam prinese paket. Za plačilo po povzetju obstaja doplačilo 2€.

Ker se popusti med seboj izključujejo, se vedno upošteva samo ena promo koda oz. popust.
Darilno promo kodo lahko pokoristite pri večih nakupih. Npr. če ste prejeli darilno promo kodo v vrednosti 50eur, jo lahko koristite več kot enkrat, če je znesek naročila nižji od 50eur. Znesek se avtomatsko odšteva in je koda veljavna dokler ne porabite celotnega zneska 50eur.
V naši ponudbi imamo na voljo tudi darilne bone. Izbirate med Darilnim bonom za 10€, 25€, 50€ ali 100€: https://www.mojacokolada.si/produkti/darilni-boni. Po opravljenem in plačanem nakupu prejmete darilni bon v PDF obliki na email vpisan pri oddaji naročila. Darilni bon lahko nato preprosto natisnete in podarite.
Če svoje naročilo oddate do najpozneje 11. ure (velja za delovne dni), bo paket pri vas predvidoma že naslednji delovni dan. Sama dostava je odvisna od dostavne službe, običajno pa ne traja več kot 1-2 delovna dni.
V kolikor med nakupovanjem dodate nekaj izdelkov v svojo košarico, nato pa zapustite spletno trgovino, vas bodo izdelki čakali do ponovnega prihoda v spletno trgovino. Super, kajne? Tako lahko nadaljujete kjer ste končali. Žal pa to ne pomeni, da so izdelki kakorkoli rezervirani in jih lahko tako v vmesnem času kupi tudi kdo drug.
V našem asortimanu izdelkov se nahaja mnogo takih, ki so primerni za darila. Zato smo vam pripravili možnost izbire drugega naslova za dostavo. V postopku naročanja izberete možnost Dostavi na drug naslov in v polja vnesete podatke obdarjenca. V tem primeru je potrebno izbrati predplačilo (kreditna kartica, Paypal,..), da je naročilo plačano in obdarjenec prejme samo izdelke.

Izdelki

Večina BAM izdelkov vsebuje laktozo, izjema so sadni prelivi. Pod vsakim izdelkom na spletni strani lahko najdete deklaracijo, v kateri so sestavine za vsak izdelek posebej zapisane podrobneje.
Nekateri BAM izdelki vsebujejo gluten. Pod vsakim izdelkom na naši spletni strani najdete deklaracijo, v kateri so podrobneje zapisane sestavine.
Pod vsakim izdelkom v naši spletni trgovini je deklaracija, kjer so zapisane sestavine.

Dostava

Dostava paketa s Pošto Slovenije stane 3,90€ (z DDV), z GLS pa 4,90€ (z DDV). Za vsa naročila nad 50€ je dostava BREZPLAČNA.

*Za naročila s plačilom po povzetju obstaja doplačilo +1 €.

Ko dobite obvestilo o poslanem paketu, bo paket pri vas najverjetneje že naslednji delovni dan ali najkasneje dan po tem.

* Če ste nam pri oddaji naročila pustili mobilno številko, vam bo dostavna služba ob sprejemu paketa poslala sledilno številko, s katero lahko sledite potovanju vašega paketa. Sledilno številko paketa lahko poiščete tudi v uporabniškem računu na naši spletni strani v posameznem naročilu.

**Če uporabljate Gmail, se lahko naša elektronska sporočila nahajajo pod zavihkom Promocije.

Za vsa ostala vprašanja glede težav z dostavo vašega naročila pa nam lahko vedno pišete na info@mojacokolada.si in z veseljem vam bomo pomagali.


V kolikor vaše naročilo ni prispelo do vas v dostavnem času naročenih izdelkov nam čimprej pišite na info@mojacokolada.si, da preverimo kje se je zataknilo vaše naročilo. *Če uporabljate Gmail poštni nabiralnik vas prosimo, da za morebitnimi našimi obvestili glede naročila preverite tudi v mapi Promocije.
Pri vseh odposlanih naročilih poskrbimo za ustrezno in zadostno zaščito izdelkov z večjimi zračnimi mehurčki, da čim bolj zmanjšamo možnost poškodbe artikla. V izjemnih primerih poškodb imamo urejen tudi preprost reklamacijski postopek. V kolikor se je vaš izdelek pri dostavi poškodoval nam čimprej pišite na info@mojacokolada.si. Ne pozabite priložiti tudi fotografij poškodbe.

Naši paketi so dostavljeni s Pošto Slovenije ali GLS. V primeru, da vas v času obiska poštarja iz Pošte Slovenije ni doma, bo le-ta v vašem poštnem nabiralniku pustil obvestilo s katerim lahko paket prevzamete na pošti. V kolikor ste pri naročanju pustili mobilno številko, vas bo Pošta Slovenije sproti tudi obveščala o dostavi vašega paketa.

Če vas pri dostavi GLS dostavljalca ni doma, vam lahko dostavljalec pusti obvestilo v poštnem nabiralniku ali vas kontaktira preko mobilne številke ter emaila z obvestilom o lokaciji paketa.

V kolikor smo vas na elektronski naslov obvestili o odpremi paketa, dan ali dva kasneje pa paketa še ni, nam prosim pišite na info@mojacokolada.si, da preverimo kje se le-ta nahaja.


Naj vas nič ne skrbi! Z dostavno službo so v poletnem času dogovorjene zgodnje dostave, ko zunaj ni še prevroče. V kolikor pa pride do situacije, da se je vaša čokolada stopila, pa se obrnite na nas: info@mojacokolada.si

Reklamacije

Žal kljub vsemu našemu trudu z zaščito izdelkov, ki jih pošiljamo na dom, pride kdaj do kakšne nesreče pri transportu pri kateri se lahko poškoduje vaš paket in izdelek. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki je paket dostavila. To storite tako, da nas obvestite o dogodku (preko e-maila info@mojacokolada.si) in vam bomo podali nadaljnji postopek reklamacije pri trenutni dostavni službi.

Za izvedbo reklamacije poškodbe je tako potrebno zadržati originalno embalažo in zaščito (paket v enakem stanju kot ste ga prejeli, brez da bi karkoli dodali, odstranili ali spremenili) in nato z dostavno službo pripraviti Zapisnik o poškodovani pošiljki. Za reklamacijo je potreben tudi račun. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.


V primeru, da z naročenimi izdelki niste zadovoljni ali želite od pogodbe (nakupa) iz kakršnegakoli razloga odstopiti, nam to sporočite v roku 14 dni od prejema izdelkov (pisno ali na e-naslov: info@mojacokolada.si - Obrazec za Odstop od nakupa dobite tu. Nato nam v roku 14 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini in nepoškodovano vrnete na naslov: Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, Kranj). Tudi če v roku 14 dni od prejema blaga, blago vrnete, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu morate obvezno priložiti kopijo računa. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Več si lahko preberete tudi v naših Splošnih pogojih poslovanja: https://mojacokolada.si/vsebina/6-splosni-pogoji-poslovanja


Izdelke lahko vrnete na naslov našega skladišča Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, Kranj.


Naročilo lahko reklamirate, če blago nima lastnosti, ki so navedene na spletni strani www.mojacokolada.si, če smo vam poslali napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali če izdelki kako drugače odstopajo od vašega naročila. Blago lahko reklamirate v 14 dneh od nakupa in nam to sporočite pisno na info@mojacokolada.si, kjer vam podamo nadaljnje informacije.

V primeru reklamacije, lahko zahtevate zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru nam v roku 14 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini in nepoškodovano vrnete na naslov: Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, Kranj). Tudi če v roku 14 dni od prejema blaga, blago vrnete, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu morate obvezno priložiti kopijo računa. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! 

Več si lahko preberete tudi v naših Splošnih pogojih poslovanja: https://mojacokolada.si/vsebina/6-splosni-pogoji-poslovanja

Splošno

Ko na spletni strani vpišete vaš e-mail za prejem brezplačne Knjige receptov, vam naš sistem na vpisani e-mail pošlje Brezplačno Knjigo receptov. V kolikor tega e-maila slučajno niste prejeli, lahko do brezplačne knjige receptov dostopate tudi >> tukaj.

*Pozor, če uporabljate Gmail! Naša avtomatična sporočila Gmail včasih prestavi v zavihek Promocije, ki se nahaja v glavni mapi Prejeto. V kolikor Knjige receptov ni v mapi Prejeto pobrskajte še po mapi Promocije.

Ko na spletni strani vpišete vaš e-mail za prejem Čoko revije, vam naš sistem na vpisani e-mail pošlje Čoko revijo. V kolikor tega e-maila slučajno niste prejeli, lahko do naše e-revije dostopate tudi tukaj: http://revija.mojacokolada.si/.

*Pozor, če uporabljate Gmail! Naša avtomatična sporočila Gmail včasih prestavi v zavihek Promocije, ki se nahaja v glavni mapi Prejeto. V kolikor Knjige receptov ni v mapi Prejeto pobrskajte še po mapi Promocije.