Nakupovanje novoletnih daril marsikomu predstavlja trn v peti. Gneča, ki nas v decembrskih mesecih spremlja na vsakem koraku, trgovske police, ki se kar šibijo pod raznoliko ponudbo, ki nam še otežuje odločanje, vedenje, da se bomo na koncu meseca najverjetneje spet znašli v rdečih številkah...
Obdarovanje med podjetji
Še večji problem pa na vadno predstavljajo novoletna darila za podjetja. Obdarovanje je bilo vedno učinkovit način ohranjanja zdravega odnosa med podjetji in strankami. Z darilom, pa naj gre za še tako majhno pozornost, obdarovancu namreč izkažemo hvaležnost in željo po nadaljnjem sodelovanju. Pri tem se je pomembno zavedati pomena izbire ustreznega darila, saj lahko z napačno izbranim darilom naredimo več škode kot koristi. Kaj torej podariti, da bomo ohranili profesionalno, a vendar na nek način osebno noto? Zavedati se moramo, da nakupovanje novoletnih daril ni nujno vedno nekaj groznega in napornega, vendar je vseeno potrebno paziti, da ne naredimo nekaj osnovnih napak. Preberite si nekaj nasvetov, da se boste tem napakam zagotovo izognili!
Tematska darila
Eno izmed napak predstavlja podarjanje tematskih daril, ne da bi res dobro poznali obdarovanca. Pa naj bo to pršut za vegetarijanca, bonboniera za sladkornega bolnika ali pa vžigalnik za strogega nekadilca. Morda je v tem primeru bolje poseči po univerzalnih darilih, ki so morda manj zanimiva in unikatna, vendar z njimi vseeno ne moremo zgrešiti. Na voljo imamo košare z raznimi dobrotami, obeske za ključe, skodelice za čaj, kvalitetnejša pisala … Ker želite z darilom stranke privabiti, da vam ostanejo zveste, na darilo nikar ne pozabite natisniti svojega logotipa ali slogana.
Prav tako je pomembno, da ne pozabite na »manj pomembne uslužbence«. Če nameravate stranki podariti vgravirano nalivno pero, ne pozabite na tajnico ali zaposlenega na recepciji podjetja. Ti ljudje namreč navadno predstavljajo most med nami in vodilnimi v podjetju, zato se nam lahko prijaznost v prihodnosti obrestuje.
Dobra novoletna darila
Pri zvestejših strankah lahko posežete po bolj unikatnih in izvirnih darilih. Če s stranko sodelujete že več let, jim najverjetneje želite pokazati globlje spoštovanje in hvaležnost. Imejte v mislih njihove želje, zahteve, stvari, za katere ste se v letih naučili, da so jim všeč. Če ste na nekem sestanku slučajno ujeli, da gre direktor podjetja, s katerim sodelujete, po sestanku na partijo golfa, ga boste zagotovo očarali s svojim dobrim spominom in čutom za podrobnosti, če mu boste podarili nekaj povezanega s tem. Odlično darilo je lahko tudi kakovostna tablica čokolade z imenom podjetja ali osebnim sporočilom. Tako darilo ni prepoceni, prav tako pa ima skoraj vsakdo rad čokolado. Zapomnite si tudi, da nikoli ne podarite istega darila več let zapored, saj to pokaže vašo neizvirnost in splošno nezanimanje za obdarovanje in stranko. Prav tako nikoli ne podarjajte daril slabe kvalitete. Premislite, koliko denarja lahko namenite za novoletna darila, da bodo ta še vedno kvalitetna, vi pa ne boste zaradi tega skorajda bankrotirali.
Zavedajte se, da izvirna in dobra novoletna darila niso nujno najdražja, najvažneje je, da obdarovanca spomnijo na vas. Izbiranje poslovnih daril tako ni nujno težaško delo, pomembno je le, da si za nakupovanje vzamemo čas in dobro premislimo, kaj bomo komu podarili.