|
|
V poslovnem svetu v sodobnem času vse bolj šteje eno – izvirnost! Te pogosto manjka na vseh področjih, od načina poslovanja in poslovnih idej do zunanjih aktivnosti in promocije, zato podjetja, ki uspešno igrajo na karto inovativnosti in unikatnosti žanjejo velike uspehe. Eno izmed možnosti, kako med poplavo ponudnikov izstopati ter povečati prepoznavnost, zagotovo nudijo tudi promocijska darila, vendar pa je hkrati zelo pomembno, kako jih optimalno izbrati glede na namen, ki ga želite doseči, in sporočilo, ki ga želite obstoječim in potencialnim strankam predati.
Promocijska darila naj ne bodo predmeti za nabiranje prahu!
Slovenski podjetniki se še vedno vse preveč zatekajo h klasiki in izbirajo promocijska darila, kot so majice, skodelice, pisala in podobno, ki nimajo zadostnega x-faktorja in so jih vsi že preveč vajeni, zato ne pritegnejo in ne pustijo nekega daljnosežnega pečata. Če se želite promocije svojega podjetja lotiti drugače, razmislite o naslednjih smernicah, ki smo jih pripravili za vas in vam lahko pomagajo izbrati promocijska darila, ki bodo resnično naredila vtis.
V sodobnem marketingu se je kot najbolj učinkovita metoda pokazala personalizacija na vseh področjih – torej to, da vaše kupce naslavljate individualno in jih tudi ne obravnavate kot maso, temveč jim vzbudite občutek, da nagovarjate neposredno točno določeno osebo. Vsak od nas je rad nekaj posebnega in mu je všeč občutek, da se je podjetje zanj potrudilo in ga ceni kot kupca. Na ta način se gredi dolgoročen odnos in vzdržuje njihova zvestoba. Ravno promocijska darila so odlična priložnost, da se kreativno poigrate in strankam pokažete, da jih cenite.
Je vaše podjetje med tistimi, ki vsako leto, ko je potrebno naročiti promocijska darila, izbere samo druge barve in dizajn, podarja pa vedno iste izdelke? Potem je skrajni čas, da naredite nekaj popolnoma drugače in presenetite vaše stranke, ki si vas bodo na ta način zapomnile.
Zelo pomembno je, da izberete uporabna promocijska darila, ki jih prejemniki ne bodo le odložili na neko polico in jih pustili, da se na njih nabira prah. Izberite izdelke, ki se uporabljajo pogosto, ali pa se odločite za kakšno sladko presenečenje, ki bo vaše stranke razveselilo, posladkalo in v ustih ohranilo odličen „okus po vašem podjetju“.
Običajno se promocijska darila strankam podarijo in tu je konec zgodbe. Vi pa lahko greste korak naprej in v darilo vključite tudi kakšen poziv k akciji. Povabite stranke na vašo spletno stran, kjer dobijo na primer kupon za enkraten popust, ali pa jih vzpodbudite, da dober glas o vas delijo z drugimi in so za to nagrajeni. Tako bodo vaša promocijska darila opravila dvojno vlogo in vam prinesla še dodatne koristi.
Promocijska darila nedvomno ustvarjajo pomembno sliko o vašem podjetju, zato se prepričajte, da izbirate kakovost. Če boste podarjali cenene izdelke, ki jih ni mogoče uporabiti oziroma se po nekaj uporabah uničijo, boste strankam s tem nehote veliko povedali tudi o vas in jim vzbudili negativno asociacijo tudi v povezavi z vašim podjetjem. Prav tako bodite pozorni, da so vsi podatki na darilu zapisani ustrezno, da ste dodali kontakte in da je darilo celostno dodelano s poudarkom na detajlih.
Naš odgovor na to vprašanje je: seveda! Eno izmed takih je zagotovo najslajša razvada, ki se ji le malokdo lahko upre – to je seveda čokolada. Čokolada ni nujno nekaj univerzalnega, temveč vam omogoča, da jo popolnoma prilagodite vašim željam, jo okrasite po svoje, dodate osebno sporočilo, vanjo odtisnete vaš logotip in še mnogo drugih kreativnih idej, ki jih nikdar ne zmanjka.