Pri MojaČokolada.si našo celotno prodajo razdeljujemo na štiri segmente: spletna prodaja, veleprodaja, dogodki (sejmi, festivali, drugi dogodki) in poslovna darila. Precejšnji delež celotne butične čokoladne prodaje zavzemajo pri nas prav poslovna darila. Kljub temu, da je količinsko precej manj naročil poslovnih daril kot spletnih naročil, je vrednost posameznega naročila toliko večja, da se tudi ta segment izplača. In kljub temu, da večje naročene količine pomenijo tudi višje popuste za končne kupce, je dodana vrednost pri poslovnih darilih lahko precej visoka. Na koncu dneva namreč šteje le to koliko ljudi osrečiš in ali zmoreš narediti win-win-win situacijo (win za prodajalca, win za kupca in win za končnega uporabnika/obdarjenca).
>> Iščete sladka poslovna darila? Kontaktirajte nas na info@mojacokolada.si ali pokličite na 070 222 555 <<
Pri nas se trženja poslovnih daril lotevamo na več različnih načinov. Ker vseh postopkov od A do Ž ravno ne bi opisoval (tudi zaradi varovanja poslovnih skrivnosti), naj vsaj na grobo orišem 4 naše ključne vrednote oz. razmišljanja pri trženju poslovnih daril:
Nikoli nismo napadalni in agresivni
Pri čokoladni B2B prodaji je najpomembnejše prav to, da sam ustvarjaš tako visoko dodano vrednost, da te stranke poiščejo same. Začetki tovrstne prodaje so sicer v tem segmentu morda še nekoliko težji, vendar se dobro delo na dolgi rok vedno obrestuje. Naša najboljša reklama so namreč prav naše reference in zadovoljni kupci.
Naučili smo se namreč, da bolje kot vložek v agresivne marketinške poteze skozi različne oglase, najbolje deluje prav ustno priporočilo. Od ust do ust je še vedno najboljši, pa čeprav že skorajda klišejski način za doseganje dobre prodaje.
Stranka je na prvem mestu
Kupec je kralj in pika. Pri nas sicer zelo skrbno izbiramo naše kupce, tako kot tudi ostale partnerje s katerimi poslujemo. Pomembno nam je namreč, da je vsaka stranka pri nas zares maksimalno zadovoljna ter lahko ob koncu nakupa zares z nasmeškom prav vsem prijateljem pove za odlično čokoladno izkušnjo.
Ob vsakem zaključku nakupa so pomembne tudi manjše poprodajne aktivnosti, ki stranko še dodatno »pocrkljajo«. Kot sladica na koncu menija, ki predstavlja piko na i celotnemu nakupu.
Segmentacija strank je ključnega pomena
Izreden pomen dajemo tudi ustrezni segmentaciji strank. Že res, da imamo trenutno na izbiro že več kot 2.000 različnih čokoladnih daril ter lahko ustrezno »servisiramo« praktično katerokoli podjetje ali javnega naročnika. Pomembno je tudi, da mu znamo pravilno svetovati. Ravno množica najrazličnejših daril namreč velikokrat zbega stranko, ki se preprosto izgubi v celotni ponudbo. Zato dajemo velik poudarek na identifikaciji strank, segmentaciji ter primernem svetovanju.
Osebni stik mora biti
Čeprav sem sam osebno zvesti privrženec spletnih trgovin in digitalne tehnologije, v zadnjih letih čedalje bolj ugotavljam, da je pristen osebni stik ključnega pomena. Nekaj (tudi večjih) poslov se sicer vedno da izpeljati preko spleta in preko e-mailov, a dejstvo je, da smo ljudje izredno vizualna in družabna bitja. Dober sestanek se je že večkrat izkazal za zelo plodnega.
>> Iščete sladka poslovna darila? Kontaktirajte nas na info@mojacokolada.si ali pokličite na 070 222 555 <<
Vesel bom tudi vaših komentarjev in mnenj. V kolikor pa imate kakšno željo po osebni predstavitvi naše sladke čokoladne ponudbe poslovnih daril, sporočite in se bomo dogovorili za ustrezen termin predstavitve najrazličnejših možnosti.
Lep čokoladni pozdrav,
Andraž Gavez
Direktor podjetja Moja Čokolada d.o.o.